dont let the darkness in

Jag kan varken förklara varför jag känner som jag för eller vad som får mig att känna så som jag gör. Jag kan inte förklara varför jag älskar en person men att sen känna att jag behöver välja mellan honom och henne. Jag kan inte förklara varför jag inte orkar göra simpla, små saker som inte är ansträngande. Jag kan inte förklara varför jag känner, längtar och suktar efter att få känna fysisk smärta som jag själv tillverkar. Jag kan inte förklara varför jag känner mig ensam när jag har alla fina människor runt om mig. Jag kan inte ignorera min saknad efter dig. Jag kan inte förklara hur det känns som att jag är instängd i min egen kropp, det känns som att kropp och utseende passar med min själ. Jag Kan inte förklara allt. Jag kan inte förklara varför jag är just en av de 95%. Jag kan inte leva såhär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0