Parlista

Vad heter ni?
Sophia & Erik

Hur träffades ni?
Första gången i min pappas bil efter träning/match? 
Sedan så träffades vi på Kalas i Uppsala. 

Hur länge har ni varit tillsammans?
1 år och 6 dagar

Bor ni ihop?
Nej inte än.

Har ni barn?
Nej. 

Har båda körkort?
Nej.

Kommer du ihåg er första kyss?
Ja det är klart, han följde mig till bussen efter att han och jag hade umgåts med mina vänner på V.I.P, så kysste han mig innan jag gick på bussen :).

Vem sa "jag älskar dig" först?
Erik

Vem är äldst?
Erik

Vilka stjärntecken är ni?
Jag är skytte och Erik är en våg 

Vem är längst?
Erik

Vem sjunger bäst?
Gud, Erik helt klart.

Håller ni varandra i handen på stan?
Ja, alltid

Vad har ni gemensamt?
Vi är ganska olika men funkar bra ändå :)


Kände ni varandra innan ni blev tsm?
Nja, vi visste om varandra mer.


Blev du kär vid första ögonkastet?
Nej :(


Har ni nån speciell låt?
Haha Erik försöker hela tiden mata in hans musiksmak i huvudet på mig, men en är väl "Fuck You - Cee Lo Green"

Har ni stora framtidsplaner?
Ja det har vi väl, fast mer drömmar

Har ni gråtit i varandras famnar?
Ja


Har ni varit utomlands tillsammans?
Nej :(


Vilket är ert bästa minne?
Gud, finns för många fina minnen, men det måste nog vara första gången jag sov hos Erik. 


Vem lagar bäst mat?
Erik, helt klart. Han är kvinnan i hushållet <3

Vad gör ni en vanlig vardagskväll?
Mysa framför tvn och kolla på en mysig barnfilm


Ger ni alltid varandra pussar när ni ses?
Ja såklart.


Bodde ni långt ifrån varandra då ni träffades?
Nej, någon mil

Blir du lätt svartsjuk?
Nja, jag vet och litar så mycket på Erik och vet att han enbart har ögonen på mig. 

Brukar ni bråka?
Nej men det brukar bli ganska mycket missförstånd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0