pläp

hey.
igår firades min bebi och vi började hemma hos honom med hand vänner och bror. Det var flipchill! Sen bestämde dom sig att dra till etage för kareoke och lite öl. 
Efter lite missförstånd osv så åkte jag och bebi hem till honom vid 12 och kom hem, drack vatten, åt chips m.m. När vi la oss i sängen fick mitt hjärta andnöd heheeh.. sen slocknade han som en liten bebis, han snarkade till och med, och han snarkar ALDRIG!!! Jag somnade efter några panikstirrande minuter och vaknade av att han inte hade någon känsel i armen.. haha knasig gubbe.... 
Vaknade runt 9 och så har vi verkligen legat i sängen heeeela dagen. hah. Kollat på tzatziki 1&2, 4 avsnitt av blue mountain state och kick-ass! KICK-ASS VA GRYM!! Juste, gjorde bobos dag genom att köpa pizza och lössnus till honom haha <3
Nu håller min bubbe på att laga lax till mig medans jag kollar på family guy och spanar BL en gång i minuten.. ja jag är en nörd.
Cillut kommer hem imorgon kväll och jag saknar henne, hoppas det går bra i oslo! 
Nu ska jag vara social mot min man och pussa extra mycket på honom idag, för nu är han ju faktiskt 19 år.
Jag älskar dig och du är det bästa som kunnat hända mig, no mather what.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0