pussisar

Hej. 
Min kväll blev bra, för jag fick pepptalk från bebi och allt kändes mycket bättre. Jag drömde däremot en äcklig mardröm som slutade med att jag vaknade i drömmen och ser en person som jag absolut inte ville se, sen så vaknade jag gråtande.. Sen så fick jag lite tid för mig själv då papi skulle hämta mig halv 9 för vi skulle träffa min sjuksköterska.. Det gick bra och allt var normalt. Nu sitter jag på samhällskunskap och har ont i magen. Känslomage. buhu.
Jag saknar Erik så sjukt, tur att vi kanske ska ses idag, annars så träffar jag honom imorgon! Helgen är bäst, för då får jag träffa honom, sova i hans trygga famn och skratta. 
Vi firade 5 månader igår och jag blir bara mer och mer kär. 
Kärlek till dem som får mig att kämpa. puss

Kommentarer
Postat av: amelie

puss till dig med <3

2010-10-08 @ 16:48:51
URL: http://amelius.blogg.se/
Postat av: Angelina

grattis till 5 månader! :D

2010-10-27 @ 09:21:00
URL: http://angelinaljungberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0