I knew it and i hate it.

Hej bloggish.
Sitter på praktiken och gör ingenting, skoj va?
Ikväll ska jag ta penceiln och gå prommis med min kusin, träna och träffa louise. Jag är trött. Jag vill hem.
Har lite ont i magen så ska snacka med Magnus ifall jag får sluta lite tidigare, jag måste till ungdomsmottagningen så snart som möjligt också. fuck.
igårnatts beskrivning är: </3
dagensbeskrivning är: -.- </3
Jag vill på kalas på onsdag, min syster fyller år imorgon.
Jag måste börja jobba, är kalaspank.
Ska tatuera mig, villvillvill.
hc och en glass.
chaise.
sitter på min andra kopp varmchoklad, kan ju inte dricka massa för då blir magen dålig :(
jag ska klippa mig och färga mitt hår innan lördag.
brunch på söndag morgon, yeah.......
nej jag börjar få ont i hela kroppen, måste ta en cancerpinne, måste träna. Tänkte springa idag, hoppas det går bra och att jag inte svimmar av andnöd. fuck it.
jag mår inte bra.
hejdå!

Kommentarer
Postat av: amelie :)

hoppas det fixar sig för dig!

2010-03-08 @ 19:25:11
URL: http://amelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0