Fredag

Hej.
Idag har jag varit på sjukhuset och tagit massa prover och sedan åkt på möte med mamma. Just nu är jag i obalans, mycket som kommer hända nu tills jag fyller 18, fyfan.
Jag har också haft otur idag eftersom en kille spillde cola på min jacka och jag spillde kaffe eller kinesiskt te på mitt linne, buhu.
Nu sitter jag på praktiken och gör inte ett piss. Sååå tråkigt..
Ikväll ska jag förmodligen vara med Kerstin och vi ska ha myskväll men jag och min kropp känner att jag skulle behöva ha en sovkväll, som igår ungefär. Fast då va jag så slut att jag somnade med smink, jeans och tjocktröja.. Sov som sagt inte så bra inatt...
Den här veckan har varit tuff, den har begärt så mycket av mig och min styrka att jag nu sitter här och har ingen styrka alls. Mötet tog också död på mig, verkligen helt och hållet.
Jag önskar att jag inte var den jag var för nu när jag är vem jag är så finns inte du och du är inte den du var och vi är inte vilka vi var nu är vi bara vem vi är. ordbajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0