Nytt år och nya tag..

Det är väl så man säger?
Jag känner att jag kommer behöva skippa några liknande händelser för att kunna uppskatta dom som jag vill göra, födelsedagar, jul, thanksgiving, nyår osv. Visst min nyårs kväll var väldigt mysig men jag måste uppskatta sånna tillfällen mer.
Att vakna upp arg på mig själv första dagen på det nya året är ingen bra start, inte heller bråka med sin syster, bli slagen och sedan ligga instängd i sitt rum och låstas som att man inte finns. Jag är besviken på mig själv när jag ser hur jag har spenderat 2009, vad jag inte har gjort och hur jag har behandlat mina nära och kära. Jag önskar att jag kunde säga att jag lär mig av mina misstag men det krävs tyvärr två för att fixa sånt.
Jag ska iaf snart börja på tredje månaden på mina nya piller och sen blir det stav i armen. asont.
Igår fanns det massa blandade känslor, förvirring och panik men också lycka, glädje och kärlek. Vid tolvslaget sprang jag och Cillis runt vid slottet och letade efter våra kära vänner som sprungit bort, ingen kyss blev det då och vi fick krama varandra istället. Jag fick be en vän om en nyårs "kyss"....
Aja, jag har och tänker inte ha några nyårs löften med tanke på att jag bryter det mesta och jag höll inte mitt gamla löfte vilket va att inte äta chips.. hm...
Jag ska iaf stänga in mig idag, hoppas på att morgondagen blir bättre, jag är dessutom pank och jag har inte köpt klart försenade julklappar än. fuck.
Louise kom hem inatt tror jag, hon svarar inte när jag ringer eller på mina sms. jag saknar plutten ju.
Gott nytt år iaf på de glada.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0