Lost

Hej.
Imorgon är det fredag, den dagen vi längtat efter så hårt, hela veckan. När den väl är här så känns det som en söndag och tänker, "åhnej, imorgon är det skola.." . Det känns så för jag kommer behöva läsa ut två böcker tills nästa onsdag och jag är på sidan 50 i den första boken, jag har gett upp helt på den här fronten alltså.
Jag vet att du läser detta Simon och att du säkert kommer prata med mig i skolan på måndag eller redan imorgon fredag??
Imorgon fredag ska jag försöka ta mig till skolan som alltid och försöka ta mig igenom lektionerna som alltid. Sedan kommer höjdpunkterna, efter skolan såklart. Jag ska träffa Liviana på en cancerpinne, försöka fixa något till middag och sedan bege mig till Louise. tagga!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0