Days like this, i rather sleep.

Hej.
Jag har inte orkat blogga pga. persoliga besvär och problem men nu ska jag försöka att komma tillbaka..
Stressad som jag är, för alla dessa röda timmar på schemat ser inte bra ut, det blir bara fler och fler. Jag behöver ta tag i svenskan och engelskan, har 3 böcker att läsa ut till nästa vecka, omg. Imorgon åker jag nog inte till skolan, mamma tvingade mig idag, orkar verkligen inte, verkligen inte.. Vill ha såååå heeeelg....
Aja.
Vad händer i helgen då gott folk?
Jag ska försöka lägga upp mer bilder i bloggen för att göra den lite roligare. Fick två nya smyckelser igår, nöjd som jag är :) ...
Håller på och funderar på hur jag ska fixa min tattoo.. ska leta rätt på lite roliga bilder och kanske lägga ihop den med den jag har nu, för jag ska arbeta upp den som fan :D ...
feeet sugen på helg. helt sjukt.
borde egentligen döda mig själv framför matteboken, skriva ett pm, en liten uppsats om sanning och plugga till ergonomi provet och läsa men fan gör jag det. jag är ju rebell.
mys och kyss.
någon som vill hänka ålandsbåten?

Kommentarer
Postat av: amelie :)

varför inte komma till skolan imorgon? :(

2010-01-26 @ 18:47:40
URL: http://amelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0