bad nightmares

Hallu! 
Nu har det nyaåret startat och jag känner ingen förändring, eller jo, jag äter en massa onyttigheter....
Men jag ska ta tag i mig själv och tänka på hur det kommer se ut i sommar, jag ska köra död på min kropp, söka upp plastikirurg ang. mitt ena lår, äta nyttigare, ta tag i skolan och spara massa pengar. hihi.
Jag har drömt marddrömmar varje natt detta nya år, det är väl ingen bra start heller? Jag har drömt om dig, om hur du får mig att sluta äta, känna mig äcklig, äcklas av dig. Jag håller på och spricka, det känns som att du förstör mig inifrån. Men grejen är ju den, att jag inte brydde mig förens dom här marddrömmarna kom, du var du och jag var jag. Nu finns du i mitt huvud hela tiden och det får mig att vela spy.
har inte sovit ensam på ett tag känns det som, har sovit med cilla, julia, louise och tillochmed samantha för att inte känna mig ensam eller velat umgås med dom jag tycker om.
pooe säger jag bara-
ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0