You found me

Godmorgon gott folk!
Jag gick upp 6 imorse för att ta bussen till eckerö med mina kära vänner men vet ni vad som hände då, då kommer  jag 3 min försent så bussen hade åkt utan mig :( .. så nu är nästan hela HC-ligan på båten och köper massa godsaker och jag sitter här hemma och väntar på att mamma ska komma hem så vi kan åka iväg och träna. men det är ju bra det också! jag måste börja träna bort vinkaggen!! Igår somnade jag innan 7 på kvällen eftersom jag och P sov kanske två timmar inatt, men det va det värt. har saknat den dära.
nu står molly och gnäller på att få komma ut, ska nog ta en liten runda med henne och ta en cancerpinne samtidigt jao.
jag har förändrats som fan känner jag innerst inne, men inte fasiken vill jag erkänna det ut högt och tydligt nej.. hehe.
nej vet ni vad, jag tänker ta båten om några dagar igen och hoppas på att my friends har fått sin lön. hehe.
ikväll ska vi nog vara hos bjurre, hoppas det inte knasar sig här hemma, för jag mår så dåligt av det och jag mår så bra när allting är som det ska.
Igår så sov jag hemma för första gången på 4 dagar och det va skönt, jag somnade tidigt i pappas säng men det va värt det, sov som en stock!
nej nu ska jag ta en promenadis med hunden.
puss och kram.
idag är en bra dag fylld av kärlek och hopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0