you are the world.

när jag ligger i fosterställning och önskar att jag inte fanns längre så kollar jag på mitt hjärta, min ram som ligger på mitt skrivbord så lugnar jag ner mig och somnar. det är min medicin, det jag lever för, ett rosa trä hjärta med foto-papper i. det är det jag kämpar för. att kämpa för mig själv gick förbi för länge sen, sista gången jag tog hand om mig själv var när jag hade tagit en långdusch och fräschat upp mig och sen sitta framför brasan med min rosa rock och dricka mitt goda te. det var två månader sen. senaste gången jag kände mig okej snygg var i fredags innan vi skulle till oliven. ångest över min mage var borta, bara benen kvar och den ångesten försvann efter några glas vin.
jag dränker det i alkohol, och varför gör jag det? och varför käkar jag något sött varje gång jag blir nere/ledsen?
varför jag röker upp ett paket på två dagar när jag kan leva utan dom?
varför jag önskar att jag fick cancer, hur jag kan önska mig själv se mig sjuk.
jag är störd och jag har sockerkick.
jag vill röka.
fuck är pank och har inga cigg.
romme på torsdag, ett litet leende i mungipan. ska åka med två av mina bebisar <3

Kommentarer
Postat av: Din lobster

Hey babe!

På torsdag smäller det.

Vi tar hand om dig på fredag, du får gosa i mitt bad innan vi äter en god middag tillsammans. I love you <3

2010-02-16 @ 19:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0