when you turn off the lights that's when the monsters comes.

Halå! 
Jag slutade tidigt idag så jag tog 13.00 bussen hem, skönt!
Vad hände när jag kom hem då? Jo jag har ju varit sugen på godis i flera dagar nu, så jag åkte hem och bakade kokosbollar... buhu..
Alla tränar som ganlingar för beach 2010 och jag kan inte träna för att jag har så ont i min mage :( ..
Imorgon ska jag försöka träna.. jag måste fan, allt kommer börja hänga som på gamlisar..
Aja. Vad händer ikväll då? 
Jag ska nog läsa lite, kanske kolla basket och kanske sova hos Louise.. Det är mina kanske planer för ikväll. Jag vill fixa mig iaf, det tänker jag nog göra i vilket fall som helst, hehe.  Kanske går jag ut och fotar lite också.. vi får se.
Ja, då kommer nästa fråga då, hur mår du?
Jag kan inte svara på den frågan, är väldigt nervös inför helgen, stressad som faen och väldigt klumpig. menmen..
ska dra.
pussis

Kommentarer
Postat av: amelie :)

du har inget att oroa dig för över helgen!!!



hoppas du tränar idag, kanske tillsammans? :)

du ska se du fixar beachen också!

2010-02-04 @ 13:21:47
URL: http://amelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0