and every breath i take, it's for you

Jag vet att vi var för unga när vi hade vår sak
och du är inte den som jag tänker på varje gång telefonen ringer
och jag vet inte vad vi hade och ifall det skulle kallas kärlek av våra nära.
Jag vet att det har gått lång tid och hundra kärleksaffärer, 
jag vet allt så väl, men jag vet vad det är

Jag vet att vi blev fastspända varje gång vi var bland vänner
och jag vet hur det var förra gången och hur bittert det alltid slutar..
Jag vet att vi båda var för unga för att veta vad verklig kärlek skulle vara
och jag vet att våra diskussioner inte alltid slutade rätt.

Jag vet allt att så väl, men jag vet vad det är

Kallar du så kommer jag
Och det är bara hur det är
och hur det alltid har varit

jag vet att det här inte har någon mening alls 
men det är något annat

Jag vet att det inte är meningsfullt
men ändå ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0