VARNING! Långt inlägg kan förekomma.

Hej. 
Idag slutade jag 5 över 11 då jag skulle hänga med Cillis till optikern. Det visade sig vara dåliga nyheter stackarn och vi gick ut därifrån både i asgarv och tårar.. Jag bokade en tid tills imorgon halv 5, sedan ska jag träffa saknade Wesley och sen förmodligen gå ner till träningen och kolla på när tjejerna tränar. Anledningen till att jag inte har tränat ett piss den här veckan är att jag känner mig twarig.. För er som inte vet vad det är så kan ni söka på TWAR på google. När jag säger twarig så känner jag mig låg, trött, förkyld och slemmig.. Men det är inte bara därför jag inte är på träningen utan jag har nu psykiska problem som blir fysiska.. Blä på det och jag saknar allt för många.. Nu mår jag illa för att jag har tröstätit kebab som pappa köpte till mig och så träffade jag min lilla egna gullDavid. Vi var med varandra en liten stund bara och sen skulle han hem för han ska gymma tidigt imorgon bitti.. galning!

Idag var jag orolig då min klantige pojkvän hade tydligen ramlat och slagit i huvudet i någon stolpe och nu känner han sig drågad och han klagade på sin syn tidigare idag (?!) .. Knasbollen alltså.
Jag fräshade till mig rejält innan jag gick och la mig med ansiskmask osv. Vi får hoppas på att Cillas önskningar går i uppfyllelse och jag får fulare brills som jag ska vänja mig vid i två veckors tid.. poor us.. or her for the moment muhhaha.
Här har ni en liten bild som jag skulle vilja ha på min arm, vi vet "underarmen". hihi. Sedan så funderar jag på att pierca mig i bröstvårtan, naveln(ett till hål) eller tungan(ett till hål).... Vad tycker ni? Förutom piercing så ska jag försöka färga mitt hår väldigt mörkt men kanske någon tigerslinga eller något i det "enormt långa håret" som jag har på mitt huvud. Vad tycker du?

Idag har jag också städat mitt rum så nu har jag pengar, eller får pengar imorgon för mamma är inte hemma.. Men tyvärr Amelie så får du vänta tills nästa vecka... taha..
Nej nu latskriver jag bara. 
Ciao bloggen!

Kommentarer
Postat av: amelie

troded du först hade glömt mina money ;D

jag tycker du inte ska piearsa dig haha :p

2009-09-03 @ 09:15:37
URL: http://amelius.blogg.se/
Postat av: amelie

jag ville ju ha den här designen och sen tar du den, bajskorv!

;)

snyggt blev det iaf, jag får hitta något snyggt jag med, tänkte ta denna design men göra om headern...hm

2009-09-03 @ 12:42:28
URL: http://amelius.blogg.se/
Postat av: Bella

Hej hej, Jag kan fixa din blogg men hag kan tyvär inte göra något so är jätte jätte profsigt för mitt photoshop har kraschat så jag måste använda ett som är typ gammalt. Men visst jag kan fixa det ;)

2009-09-07 @ 17:38:14
URL: http://belllsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0