Jag är nu glasögonorm offentligt.

Tjena mittbena.
Sitter här i sängen och är med min älskade Patrik i mysflisbyxor och måntofflor. Han springer runt i rummet och slänger sig efter en gigantisk fluga som stör allt. Idag har vi kollat på en musikal som inte var så jätte bra, men vissa delar var roliga. 
Nu sitter jag och pratar med min älskade vän David om alla dessa problem och tänker lite extra på några andra underbara personer. Imorgon fyller min ängel år, hon blir stora 17 år och jag saknar henne något enormt! .. Grattis också till Frida som fyller år idag!!

Imorgon ska jag nog vara med på träningen för en gångs skull! Yey....
Nu ska jag gå och lägga mig, sängen väntar med en Patrik där i, mums hehe.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0