Mums på kladdkakan

Hej.
Nu har jag varit en plugghäst. Jag har skrivit en engelska uppsats på 800 ord alltså en och en halv A4 och gjort en powerpoint (hoppas jag har fattat rätt genom att ha kollat på allas redovisningar).. Jag har iaf suttit här sen 20.00 och nu är klockan 22.10..... Ena vingen på mina hörlurar har gått av :(:( .. Jag har sådanna snygga flyghörlurar :) .. Nu kollar jag på någon konstigt program då en kille ska göra inplantat i snoppen, hahah. Nu har jag en fråga, någon som kör på päls i höst? För jag ska kolla runt om jag hittar något, hittade en snygg pälssjal på nichole richie. Mums.
Vi ses!
PUSS

Kommentarer
Postat av: amelie

juste vi har ju engelska uppsatsen..den hade jag glömt.

Men som tur har vi ju en timme att jobba med den under lektionen hehe!

2009-09-08 @ 13:05:22
URL: http://amelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0