MOtthaaaa fUuuUuckkkkkkaaa

Tjena bloggen.
Nu har jag vaknat till efter att ha varit vaken sen klockan 8 imorse.. Satans samantha alltså....
Jag ligger i soffan och lyssnar på pepp musik och kollar på discovery! Mythbusters in my heart..
Snart ska jag upp och borsta tänderna, göra lite "gymnastik" som jag egentligen ska göra minst 3 gånger i veckan.. har inte gjort en ända gång den här veckan och idag är det liksom söndag. woho!..
Jag ska nog iväg och gymma lite ikväll också, så att jag är på tipptopp för imorgon har vi träningsmatch. Men ska nog gymma lite lätt så att mina knän inte svullnar upp osv... -.-
Här har ni min grymma spellista så ni kan variera! :) musik
Nu ligger jag och lyssnar på My Chemical Romance – Under Pressure och jag älskar verkligen den låten!! Jag ligger också och längtar tills mina parents kommer hem, pappa har köpt ett par nya shorts till mig och har beställt ett par underbyxor till mig :D wihoo.

Jag hatar att vara deppig men kan ändå inte stå emot det, that's what i hate about it. Gosh måste hoppa in i duschen för mitt hår är kaos från igår när jag var the lovley Dregen. Livvi var nog snyggast, hon var hennes gorgious bill och dom liknande varandra, AWSOME!
Min lilla pingla (sammy) spelar sista två matcher idag och stackarn har förlorat alla matcher, vi får hoppas på sista matchen nudå! :) ..
Nu ska jag duscha, borsta tänderna och njuta av tv-shop hela dagen.
Ps. Allt jag har ätit i helgen är vofflor, cheeseballz, kakor, godis, 1 tunnbrörulle, chips.. Jag märker att jag inte har någon bra mathållning.. hehe.
peace out whigga ......
eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0