Kiss me because i'm falling for you

Tjenare!
Sorry för dålig uppdatering men har inte mått på topp så har låtit bli att skriva. Idag har jag vaknat upp med världens bästa pojke och sedan åkt till stan för att träffa Livvi och Cilla. Vi satte oss på Waynes och pluggade. När vi hade fikat och pluggat klart så åkte Cilla på träning och jag och Livvi kollade runt i affärerna och jag köpte ett linne. Livvi åkte sedan till hennes mamma och jag åkte till Amelie. Hann vara hos amelie i kanske en halv timme-45 min tills jag fick skjuts av pappa till stan för att han ville bjuda på middag eftersom han var dum igår antar jag.. Nu sitter jag och taggar till träning med massa pumpmusik och har ont i magen. Igår var jag busig och fick en ny piercing i naveln, bilder kommer senare!
Det suger att ha en sån här sen träning för man hinner nästan gå och lägga sig innan man har träning -.- ..

Hör nog av mig senare ikväll för nu ska jag på toa och lyssna på musik lite högre än vad jag får, hihi! 
Puss och kram skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0