jalapeños or chili?

TjenaTjena!
Idag har jag varit duktig och tränat, kollat på herrmatch, PLUGGAT!!!! (kolla Cilla jag kan faktiskt) och såklart varit i skolan! Imorgon ska jag jobba, plugga tjäna in massa pengar och ooh, ska träna också :D ..
Idag mår jag bra, tog en fika med Cilla eller jag fikade, Cilla den fikusen köpte en yoghurt på ica... Nu ligger jag och lyssnar på gógó musik som jag nu har på min kära lilla dator :D..

Nu ska jag komma igång med träningen på riktigt, sista massätnings dagen idag och minska godisintaget, inte sluta utan minska bara :D! Det kommer jag klara av iaf :).
I feel like i don't know you but still i think i love you.
Please help me stay with you, because i'll soon be running.
Over and out
Sophia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0