Can this love die out?

Hej!
Jag är sjuk, jag har feber och är ledsen.. Patrik kommer snart över och ska trösta mig :). Jag vill spela basket och spela på söndag :(:( men det får jag ju inte eftersom mitt imunförsvar är crashat och jag blir sjuk av att gå utanför dörren. Jävla twar.. Jag är psykiskt störd men jag ska träffa min efterlänktade Liviana imorgon! :) . Gosh vad jag saknar henne alltså. Var hemma hos Julia igår och det var mysigt, jag känner att jag lägger ner alldeles för mycket tid på mig själv, alltså ingenting istället för att vara med mina nära.. Jag är en dålig vän ;/ ...
Håkan var i fredags men jag gick inte. Bajs på att jag missade en tydligen skit skön konsert. Menmen, det kommer fler gånger.. Mamma har lovat mig en ny mobil när hon har fått in lite pengar från hennes företag. Jippie! Kanske inte kommer bli min dröm mobil Nokia N97 men det kanske blir någon bra iaf :) ..
Jag hatar att må såhär.. Fick välja mat idag iaf och det blev tacos, mums. Juste, min mage är knas. Den gör jätte ont och jag har antingen sträckt någon magmuskel eller så har något gått fel i magen. Ska kolla med en läkare, har skickat ett mail till henne nu.
Ska kila.
Ciao och puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0