4 Days

Tja.
Idag skippade jag tidig frukost och körde på en lite senare frukost men ett fint grönt äpple och en actimel. Jag ska försöka göra om mina intag till lite nyttigare och bättre så kanske jag mår lite bättre också. Det kommer bli tufft då jag har slutat röka och nu ska sluta käka så onyttigt. Jag är sugen på en smoothie.. Jag ska be mamma köpa hem till jordgubbar och blåbär så ska jag försöka mig på en smoothie. Förra gången jag gick på en smoothie var hemma hos Cilla och den spydde vi nästan av... Det var väldigt onice.
Så gott folk, vad händer i helgen? Jag hatar kulturnatten aka fjortisnatten.. Yey på att jag har match på söndag som jag inte kan eller får vara med på, har inte tränat ngt i veckan för jag är sjuk.. Woah på det, eller?
Idag mår jag lite bättre men är lite ensam i skolan bara, men som tur är så slutar jag halv 12 och sedan ska jag keka lite lunch och vara med Martin tills Patrik slutar eller så ska jag gå en runda på stan med Cecilia och jag ska köpa en tröja eller ngt. I want something new like a stickad tröja. mums.

Kommentarer
Postat av: cillis

den där bilden skulle vara så mycket snyggare utan ciggpaketet!

2009-09-09 @ 13:12:27
URL: http://cecilias.mine.nu
Postat av: amelie

oh nu blev jag sugen på smoothie!

jag vill komma till skolan imorgon, så vi håller tummarna!

2009-09-09 @ 13:20:21
URL: http://amelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0