11 September 2009 23:24

jag har aldrig sett någon så uppsnärjd i det blå. 
Men Eva, Eva.
- vi måste börja leva.
..
11 september
8 år sedan NY
36 år sean Chile
..
- Varför bryr vi oss mer om USA?  Bush hade säkert planerat allt i minsta detalj och sätta dit Usama bara för att.
Ingen kan egentligen svara på dessa frågor förutom dem döda.
..
Idag träffade jag min älskade och gick en runda med erik och han. Sedan väntade jag på Cilla och hon köpte hårfärg och sedan åkte vi hem var för sig.. När jag kom hem så fixade jag mig och åkte in till stan igen, vi skulle på födelsemiddag för Jay fyller år imorgon. Det var mysigt och vi åt på Jay Fu som ligger i Saluhallen. Mums vad gott vi åt och drack ett jätte gott te som hette Citronella.
-
Ligger nu i sängen och saknar någon här bredvid mig, jag är också glasögonorm nu framöver.. YEY.
Jag har blivit sjukare och det suger pung..
Så gott folk, vad gör ni imorgon?
.
.
Puss och kram
jag är sugen på skumbanan.

Kommentarer
Postat av: amelie

jag är också förkyld...kul

2009-09-12 @ 15:03:51
URL: http://amelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0