your last chanse

Aloha.
Sitter här nu helt ensam och försöker få över alla saker från stationära till min skoldator, dessutom så pratar jag med min älskadeälskade gudmor i telefon om allt och inget och jag mår väldigt mycket bättre nu. Idag har jag städat mitt rum och jag känner att jag måste plugga men har ingen ork till det... buhu.. Jag har gjort c:a 3 uppgifter hela denna termin och det känns inte så bra...
Sitter nu och väntar på att Patrik ska svara på sin mobil så att vi kanske kan åka till waynes och plugga, för jag behöver verkligen göra klart saker och komma ikapp på matten och han måste plugga matte så då går det ihop väldigt fint. Ikväll så ska Patrik förmodligen sova här, hoppas på det för jag har inte sovit själv på hela helgen och det har gått bra och säkert än så länge. 
Igår var jag och kollade på mycket basket för Sammy hade 2 matcher igår men jag missade mitt lags 2 matcher som var i Enköping för jag kom hem försent igår morse.. Vi förlorade båda matcherna och ingen verkar vara nöjd med hur dom spelade igår.. :( ..
Jag ska göra comback på tisdag efter en veckas vilan och hoppas på att jag mår bättre och min fot håller för denna vecka har både foten och knäna knasat och jag har dessutom gjort min sjukgymnastik.. :/
Nu har baby svarat och vi ska ner och fika, måste dock duscha och göra mig lite finare än vad jag är nu, pappas mjukisar och en stor t-shirt, inte nice någonstans..
Jag vill ha tillbaka mitt gamla jag för det här suger elefant snabel.
take me there, take me anywhere.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0