Falling slowly

Godmorgon!
Idag blev jag väckt av en dum Amelie. Men nu har jag ätit frukost och ska snart börja plugga.. Önskar att jag inte hade ätit för nu mår jag jätte illa.. Funderar på att träna lite innan basketträningen ikväll men vi får se, värken i kroppen har lagt sig sen igår men det blir väl värre efter jag har duschat av någon anledning..
Jag måste träna mig tills scottish night, för då ska man komma och visa lite hud hela kvällen....
Har gått runt och funderat på en ny eller fixa min gamla tatuering.. Vad tycker ni? Är det ingen som kan rita om min tatuering och sedan skicka till mig på msn? Min msn hittar ni på "Om Sophia" :) ..

Puss och kram skumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0