Change me

TjaTja.
Idag mår jag som alla andra dagar den här veckan :(..
Jag känner mig så elak, jag vill vara ärlig mot dig men jag kan inte. Jag vill inte såra någon och särskilt inte dig..
Jag förstår verkligen inte hur du kan stå ut, förlåt mig.
Ska vara med Cilla idag och jag ser framemot det, har inte varit med henne på hela veckan.. Igår åt jag och Lollo på Cupido och jag tyckte faktiskt om det!! Jag har nog underskattat stället. hehe. Nu vill jag käka där mer!
Everytime i look at you my heart smiles.
But i know i'm not allowed to do so.
I'm sorry.

Kommentarer
Postat av: louise

who is this intended to?

"everytime i look at you, my heart smiles"



Do i know?

2009-10-15 @ 13:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0