Brilliant

Hej alla goa och glada!
Ligger nu i sängen nyduschad och klar för sängdags! Det känns så skönt och ha glasögonen på nu när jag inte har haft dem på sen i tisdags! Första natten på veckan som jag sover själv men det känns ganska säkert för idag eller ikväll har jag varit nöjd. Hade basketträning till 10 idag och det gick väl helt okej, känner att jag verkligen behöver något fyspass i veckan för att få igång mig själv.. menmen.. I helgen hoppas jag på att träffa mina nära och kära innan jag åker till london och innan julia och cilla fyller 17! ..
Jag känner  mig så dum som missar det andra året irad men jag kan tyvärr inte göra något åt saken så jag får köpa något fint till dem från london :) ...
Nej nu måste jag sova så att jag kommer upp imorgon till min värdelösa lektion när vi har grupparbete och det kommer vara jag och chris i min grupp.....yey.
Aja.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0