Your hands are mine to hold.

jag ligger på rygg i sängen och undrar,
hur mycket man klarar av,
för min rygg har gått av och benen skakar
mina armar är avhuggna och hjärtat krossat
min hjärna fungerar lika bra som en zombies
och fötterna försvann för länge sen.
då undrar jag hur jag kan fortsätta gå på min promenad genom sveriges alla skogar,
stå mitt ute på en åker med mina armar utsprädda beredd på att ta emot dig
och tänka som einstein när jordens undergång är på gång.
-
ett liv går bara att leva en gång
det går som en berg-och-dal bana
upp och ner, upp och ner.

Kommentarer
Postat av: amelie

help me with my blogg...

du ser ju hur den ser ut :P

måste ta bort den där "bilden" som kommer upp på varje första inlägg... den förstör det svarta i inläggen.

fattaru? :p

2009-11-06 @ 17:43:17
URL: http://amelius.blogg.se/
Postat av: patrik

vad som än händer kommer du ta dig igenom det, annars har du underbara vänner som finns där för dig och stöttar dig, där bergodalbanan störtar utför

2009-11-07 @ 12:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0