en tråkig lista för jag kan inte sova..

* Är du i ett förhållande?
- nja eller det är kompliserat 

* Om inte, varför inte?
- jag är kaos

* Hur långt var ditt längsta förhållande?
- 1 år 14 dagar

* Har du kvar någonting från dina gamla förhållanden?
- ja

* Vad är du mest för förhållande eller strul?
- förhållande men strul kan vara kul det också.

* Har du någon beundrare?
- oh yeah

* Har du varit kär i flera samtidigt?
- nej, eller i yngre ålder


* Har du sårat din tjej/kille allvarligt?
- ja

* Bästa raggningsrepliken?
- "snygg rumpa ska vi hångla?"

* Vem är den viktigaste personen av motsatt kön i ditt liv?
- det finns flera 

* Vill du vara nu?
- inte ensam..

* Var går du i skolan?
- john bauer gymnasiet, uppsala

* Var är din mobiltelefon?
- bredvid mig i sängen

* Var är din mamma?
-i sitt sovrum

* Var sover du?
- i min säng

* Var fick du tag i tröjan du har på dig?
- fått av papi

* Vart åkte du senast bil?
- hem ifrån lurbo

* Var i ditt rum är du?
- ligger på sängen

* Vad åt du senast?
- hamburgare

* Vad drack du senast?
- vatten

* Vad är det för färg på dina byxor?
-har inga byxor men jag har gröna trosisar på mig


* Vad är den närmaste saken som är blå?
- t-shirten jag har på mig

* Vad har du på fötterna?
- inget.

* Vad är din favoritfärg?
- just nu lila

* Vilken film såg du senast?
- transformers 2

* Vad hör du just nu?
- the ark <3<3<3


Kommentarer
Postat av: amelie

bajs på the ark, och puss på dig och mums på hamburgare :D

2009-11-03 @ 23:30:35
URL: http://amelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0