Y0, BIG Cil' here!

Marshan, att du har ditt lösen till bloggen sparat på min dator kanske inte var det bästa.. Ayah. skyll dig själv och ta bort inlägget om du inte vill ha kvar det! Men det vill du, för min text är helig. Det är du också. Håller du med? Bra!

Jag älskar dig.
Tänk på den du, och hur mycket det ordet betyder.

Vi har en speciell vänskap du och jag.
Inte som Bill och Bull. De är för olika personer.
Inte som Piff och Puff. Ingen av oss är mer bossig än den andra.
Inte som Micke och Molle. Ingen motivering.
Vi är mer som ett kärlekspar. Som Gary och Holly från PS. I Love You. Bråkar, men övervinner det dåliga. Pratar om allt, gråter med varandra, skrattar med varandra. Vi stöttar varandra till 100% varje dag och beter oss som världens fjollor med världen mot oss. Allt går upp och ner i alla relationer. Vår är just nu skyhög och jag hoppas den förblir så hög. Som Cola som orsakar högt blodsocker, men jag vill aldrig att det ska sjunka under startstrecket. Fast då kanske vi ska bli lite mer som pasta... det håller ju en jämn nivå hela tiden.
...
Nu spårar jag verkligen (plugghora).

Meningen med det här inlägget?
- I don't know. Jag vet hur du gillar överraskningar och sånt trams. Och jag gillar dig.


Blaaaaze in ya motha' fuckin' face darling.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0