We will make this end, you and me

Hej!
Ledsen för dålig uppdatering men jag har inte orkat suttit vid datorn då det har varit så fint väder. Så jag passar på nu när det är blåsstormar och hela köret ute. Igår åkte jag hem till Thusse efter klasskampen. Vi solade och pratade, sov och fick höra en snarkning av henne, haha. Jag fick en väldans lust att tatuera mig igen när jag va hos henne eftersom skitungen är 18 och planerar förmodligen en tatuering. Jag ska nog göra mitt stjärntecken efter sommaren då den läker bättre osv då. Nu sitter jag på lektion och vi har mediakunskap. Vi har en så kallad mediakamp och vår grupp är nästan klar och det är skönt. Idag ska jag tvinga hem Amelie till mig så hon kan hjälpa mig städa och sedan så ska vi till basketavslutningen. Nu sitter jag och lyssnar på spotify och jag hatar den nya reklamen som har kommit, den om halebop. Halebop suger balle. Vi har jag 5 skoldagar kvar, det känns hur skönt som helst! På fredag är det Candy och jag hoppas att jag ens får gå ut.. Mamma gjorde uppror igår så jag står här utan pengar, ilska i kroppen och lite ostabil. Här får ni en bra låt. I love the text. hehe.
The All-American Rejects – Night Drive - Acoustic Version

Ps.
Jag måste klippa och färga håret nuuuu.
Ds.
/ Sophia Marsh den allsmäktige.....

Kommentarer
Postat av: amelie

Jag hjälper dig städa så underbar som jag är!

Jag är sååå nervös inför redovisningen och att ta emot pris ikväll.. :S

Du får hjälpa mig ikväll heh ;D



BRA LÅT :)



Vi kan klippa oss samtidigt kanske?

På olssons? :)

2009-05-27 @ 11:56:25
URL: http://amelius.blogg.se/
Postat av: amelie

hur gjorde du om texten under din bild?

hittade du det i html kåderna?

2009-05-28 @ 11:40:23
URL: http://amelius.blogg.se/
Postat av: amelie

sv: blöö blöö blöö

-jag har bara småjobb...:(



200kr då och då.. suck



vad har du för jobb?

2009-05-28 @ 13:52:18
URL: http://amelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0