Sailed On

Tja.
Sorry för dåliga uppdateringen men jag har inte haft någon ork till att sätta mig vid datorn då det var varit superväder hela helgen! :) I onsdags hade vi filmfestival (tävling mellan Uppsala JB och Karlstad JB) och min/vår film blev "Bästa Ettan" , creds till Bjurling som gjorde det mesta! Iaf, efter det så drog vi på studiebesök på Sveriges Radio och det var ganska tråkigt.. Efter det sjukanmälde jag mig på jobbet och drog med papi och handlade till valborg! Några skulle nämnligen komma hem till mig på morgonen och äta brunch :) och mysigt blev det. När vi var mättna och belåtna drog vi in till stan där vi träffade Malin, Max, Lina, Becka, Malins pojkvän och någon tjej som jag inte kommer ihåg namnet på, hehe. Vi lekte fjortisar på bussen och vi hade kul. När vi kom ner till stan drog vi till stadsparken för att träffa på lite folkish, det gjorde vi och det var mys! När vi hade träffat dom och så, så drog vi ifrån stadsparken för att träffa ngn random, hehe.. Efter mysstället och donken träffade vi på David och dom. Petros den bajskorven dissade mig den dagen men tur va så hade han lite skuldkänslor, hehe. Vi träffades dagen efter en liten snabbis och pratade igenom valborgen från början till slut... (??) eller inte. hehe.
Jag har bestämt mig för att försöka bli frisk, jag ska försöka sluta röka, fast inte på engång. Jag ska börja träna och inte käka onyttigt! Det håller väl 2 dagar men det är värt det. Snart ska jag nog ut och springa om jag orkar byta om efter allt jag har ätit..Jag tror att jag behöver röra på mig för jag äter så mycket när jag är lite nere, eller ingenting, det beror helt på vad som har hänt eller hur länge jag är deppig. Suck på mitt humör.. hehe.
Idag har jag och Amelie varit i Eskilstuna och kollat på Billys Cuppen då min syster kom till kvartsfinal! Hihi, vi var där i stort sett hela dagen....
Nu ska jag försöka plugga idrott vilket jag inte gör..
Puss.

Kommentarer
Postat av: amelie

du borde nog inte jogga pga foten. Men vi kan väl strykträna i veckan?

Jag ska göra det imorgon, lust att hänga med?

Det var mys idag pussis

2009-05-03 @ 20:14:58
URL: http://amelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0