Rosa Pantern

Tja!
Förlåt för dålig uppdatering men har inte haft någon riktig lust att skriva. Igår var vi iaf i gamla uppsala och det var helt okej, fast jag och cillis fick gå väldigt mycket, hehe. Vi såg att bussen som vi suttit och väntat på i 20 min inte skulle komma eftersom det var kristihimmelsvärld. -.-..
Vi började gå mot svartbäcken där jag skulle träffa Wesley sen så sa jag hejdå till Cilla som skulle gå (?!?!) till stenhagen. Dagen efter möts vi igen jag och Cillis och vi båda är hur slitna som helst och mår hur dåligt som helst. Vi går och käkar på donken och håller på och spy efter det. Vi sätter oss på en bänk och då kommer en moderat fram till oss och börjar snacka med oss. Vi sitter/står och pratar i 40 min och sedan drar vi till bussen. Idag har jag köpt de efterlängtade legginsarna som är knallrosa! Me like!. Nu sitter jag här och ska snart ut och röka, käka något och sedan hoppa in i duschen!
Vi ses och ha det bra!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Mariiah

hur e dt med dej då tjejen ? hoppas allting rullarpå som det ska ^^

2009-05-22 @ 22:38:57
URL: http://missdawa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0