Novell skrivande i Svenska A

Tja Tja!
Sitter nu på svenskan i väntan på att vi ska göra det muntliga argumenterande provet. Jag har skrivit om homosexuella som skaffar barn och jag är för och är emot att dom inte får skaffa barn i t.ex. USA?
Nu ska vi läsa massa noveller och hålla på och jag har läst en, "att döda ett barn" och så ska jag svara på några frågor om novellens struktur. Idag ska jag nog förmodligen till jobbet för det är min sista dag men jag har fortfarande bajsont i min mage :( .. Imorgon börjar jag halv 2 och slutar 2, hehe.. Förmodligen så kommer Wesley tvinga mig till U17's match i helgen för att han vill ha sällskap, så om jag gör det så måste det vara great väder, hehe. Igår köpte jag ett linne på gina och idag ska jag kika efter knallrosa leggings :D, me like.
Nej nu borde jag verkligen skriva på novellgrejen men orkar man? Jag har ont i huvudet, mensvärk och något problem i magen, så skönt är det i min mage just nu, döda mig.

Okej, jag vill inte dö, men ni kan döda min mage, för den ställer till bara massvis med problem. Jag har inte varit på jobbet en ända gång denna vecka och det menas att jag kommer få ytters lite av min lilla lön. ;( ..
Jag hade nationella i Matte A igår och det gick bajs, jag gissade på allt och David kommer nu döda mig.. För det vi hade pluggat på kom inte på provet, buhu..
Nu lyssnar jag bara på massa acoustics musik för att chilla ner hjärnan lite, fast då borde jag nog börja lyssna på reggae, det får jag göra.

Bara så du vet så tycker jag inte om dig. Du förstör bara allting. Just nu har du gjort min självkänsla really low och jag hatar det. Så bajs på dig och jag saknar Livianababy som jag borde träffa i helgen! Puss på henne.

 
puss på dessa människor också.


Kommentarer
Postat av: livvi

ohja, vi borde definitivt ses i helgen!

Puss på dig my american göörl<3

2009-05-14 @ 18:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0