Jag skrapar bort allt ont som gott med rakblad

Okej, ta inte illa upp med rubriken, jag ska inte ta livet av mig eller skära mig i mina armar så det så!
Utan, jag ska berätta vad jag tycker och tänker för tillfället.

Du tror att jag inte kommer glömma dig nu, men då har du helt fel. För nu har jag tyvärr lättare att glömma dig, nu har du visat ditt riktiga jag. Att man kan göra så, att även tänka tanken är så fel, verkligen fel.
Jag gör vad jag vill med mitt liv och det är inte ditt ansvar att läxa upp mig eller säga saker till mig som du tror ska få mig att ändra mig själv eller vad jag gör. Det jag inte förstår att man kan gå till en sådan underbar människa till en sån skithåla. Inte ens jag visste att man kunde sjunka så lågt och jag har nästan legat i graven ett antal gånger. Jag funderar på om du är deprimerad eller om du har fått någon störning i hjärnan, för sånt gör man bara inte. Jag säger inte att jag har gjort rätt, men no mather what gör man inte så. Så har jag lärt mig och det har nog de flesta andra också gjort.
Nu är det jag som skrattar åt dig när du ligger där, när jag träffade dig var du så stor och mänsklig men nu är du så liten att jag knappt ser dig. Det kanske är ett tecken? ett tecken på att det är jag som har vunnit.

Ciao Bella


Kommentarer
Postat av: Sara

Oj, förlåt hade helt tappat bort kommentaren ;) Så jag har ingen direkt koll på vad frågan var! Haha, det där med att bromsa är väl det jag har lite problem med också. Brukar köra på metoden; hoppa av, vänta in longboarden, trycka ner tailen med foten och ta upp den i handen...men det krävs lite övning ;) Annars vet jag inte riktigt, som sagt var...även det jag har problem med ;)

2009-05-12 @ 16:28:59
URL: http://sotsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0