G-town

Tja Tja!
Kom nyss hem från Liviana, vi var ute från 18 till 23:30 typ?! Jag hade min jätte varma jeans jacka och en tunn tröja under, buhu vad jag frös. Jag har bajs ont i min mage fortfarande, trodde det var mensvärk men grejen är den, att det är som knivar som sticks in i min mage, buhu känns inte alls som mensvärk. Som sagt kom jag nyss hem från Liviana, vi alla tjejer träffades först och mös i vårsolen och snackade sen så drog vi till något dagis och så kom några små fjunpojkar som satte sig vid oss och mös med oss. (nu var det jag cilla och livvi kvar). Med fjunpojkar menar jag Jonte, Anders och Ari (??).. Vi satt där ett bra tag innan jag, Cilla och Jonte drog hem till Livvi där vi kollade på lite tv. Sen så kollade vi runt lite i Uppsala skolkatalogen och jag hittade min snygging som inte har fackbook. Fuck liksom........... hehe.
Jag gillar att överdriva lite idag.

Jag är nervös och jag vill inte. Men fick ordspya och nu är lilla Jonte bajsarg fast inte på mig dårå. Nu måste jag sova, eller först ska jag kolla om jag har fått mail från både ungdoms mottagningen och husläkaren. Jag ska testa mig för allting. Nu jävlar ska vi få reda på vad som är fel på mig! 
Pussis 

Kommentarer
Postat av: L

jag behandlade inte dig på något sätt?

Jag tyckte det var konstigt att du tyckte det var ok att daniel pratade skit om mig. Och jag behandlade ju inte dig på något sätt, utan det var ni som missuppfattade mig. Är det jag som gjort fel då?

Jaha, för mig spelar det ingen roll om du undviker mig eller inte, för jag förstår fortfarande inte vad Jag har gjort för fel?

2009-05-16 @ 18:58:05
Postat av: liviana

det där L:et står inte för Liviana så det var inte jag _ (jag låter som en 4-åring).



SÅ DU VET :D:D:D



älskar dig<3

2009-05-17 @ 01:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0