Fimpa röken, behåll glöden?

Hej!
Idag har jag gjort ingenting och jag har inga cigg och har inte rökt sen hos Julia.. Får hoppas att jag kan köpa imorgon (pengamessigt) annars dödar jag någon, hehe. Nu sitter jag och mår illa för jag har precis pressat i mig jordgubbar som var jätte gott!
Juste mamma hade sönder mina älskade usa brillor så jag fick ett par Scott brillor som hon hade glömt bort, nice! Imorgon ska vi spela paintball och jag ser framemot det! Hoppas på bra väder :) .. Imorgon börjar också mitt och Cillas vad. Så alla måste ha koll på mig för jag orkar inte springa flera km.. Iaf, vadet/tävlingen går ut på att inte äta onyttigt och få en hälsosammare kropp som vi är nöjda med. Det kan bli svårt, men vi klarar ju allt tillsammans, det har vi sagt ett antal gånger nu :) .. Vi ska iaf inte äta godis, chips, smörpopcorn, donken, snabbmat osv. Om vi bryter något och äter detta så måste vi springa 2 km medans den andra cyklar eller åker moppe bredvid .. Så från och med den 25 så kör vi! :D ..
Nej nu ska jag fixa kläder osv tills imorgon. För ikväll ska jag somna tidigt! Eller så ska jag kolla på Hack (a) ..
Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: amelie

snygga brills :D

nu kan vi vara snygga med våra brills tillsammans :)

fan jag måste göra om min design på bloggen, den börja blir lite lite trist!



Denna design du har nu är nog snyggaste du haft!

Ha kvar den :)

2009-05-24 @ 22:46:50
URL: http://amelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0