En trött Sophia

Tjaa.
Idag är det måndag och idag har vi buffertdag så jag slipper vara där, hehe. Jag är så duktig så, så jag har inga rester! Ikväll ska jag jobba och jag har slut på cigg, what to do? Igår så gjorde jag verkligen ingenting eller jag träffade Julia en snabbis på kvällen för en kvällscigg. Nu sitter jag här och fryser, mår illa och har ont i magen :/ .. Jag har haft ont i magen de senaste 2 veckorna och jag vet inte vad det beror på, det kan vara mina tarmar igen.. Jag har också mega bajs ont i min fot och knät blir bara värre och värre, what to do what to do när man har missat sin tid som var bokad i flera veckor och nu måste jag nog boka om och betala, buhu :( .. Menmen, imorgon är det träning men jag funderar på att stanna hemma och plugga matte, för vi har nationella på onsdag :| och engelska muntligt nationella på fredag, buhu.. Jag hatar nationella! Jag saknar mina älsklingstjejer!

I can't take that chance if you're not with me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0