Dykning

TjaTja!
Idag dök vi på idrotten och det var helt okej nice! Sedan så bubblade vi en massa och simmade och hoppade hopptorn. Jag har världens höjdskräck så jag bangade på de höga hopptornen så jag hoppade bara från trampolinen! Hehe. Imorgon slutar jag 11 eftersom vi har nationella prov i matte del 2.. Buhu hoppas det här provet går bättre än den andra!.. Jag borde jobba på mediakampengrejer men en i min grupp är här, yeah.... Jag och Abdi är bäst som inte skolkar, för då får vi skit hemma, hehe.
Ikväll ska jag förmodligen ut och springa om jag får antingen en partner eller bara känner mig lite smått.. ja...
Nu ska jag gå och dricka, Pusspuss
En sådan ska jag tatuera i nacken. Yeeehaa.

Kommentarer
Postat av: amelie

du kan springa med mig?

hemma hos mig :)

2009-05-18 @ 14:48:07
URL: http://amelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0