Den berömda Sophia lever ännu

Tja.
Idag har jag plågats av en ända stor smärta i min mage, har ätit massa yogurt och fått i mig lite snitzel, hehe. Så fort jag pratar för högt eller anstränger mig för mycket så dör jag av smärta, det gör ont precis där min tattoo sitter, alltså på höger sidan. Jag är rädd att det ska vara blindtarmen men vi får vänta och se. Jag fick hostattack nyss och nu sitter jag här och gråter i min ensamhet för att det gjorde så ont i magen. Jag hade faktiskt velat jobba idag men min mage tog över och min lilla ork från dagens händelser, upp ur sängen, hämta vatten, ner i sängen kolla på film, upp och gå på toa, hämta yogurt osv.. Men som sagt, jag lever ännu :) . Fick några små ångest attacker men jag kämpade mig igenom dom genom att lägga mig på magen som min älskade vän Liviana rekomenderade mig. Puss på henne. Imorgon ska jag till skolan enbart till att plugga matte, sedan ska jag hem och plugga matte. Jag ska höra med Davido om han inte vill komma över imorgon eller om jag drar over to hans casa. Foten gör bajs ont men som tur var så har jag min älskade spej som hjälper lite mot smärtan. Det är kul att jag går runt med ett uppsvällt knä också, jävla oturs kropp har jag. Man har alltid något att klaga över. Gud vad jag är en klagfis nu.. Nu borde jag gå och lägga mig men eftersom jag sovit halva dagen och myst i sängen resten av dagen så känner jag inte suget till att gå och lägga mig :( ..
JUSTE! Jag skulle byta objektiv på min kamera idag så la jag objektivet på tangentbordet, så fastnar solskyddet (eller vad det nu heter?!?!) i en av tangenterna så nu har den låstnat och det går trögt att tycka på den, buhu.. Det är då nr 8 som inte fungerar som den ska, så jag ska nog ta datorn till Mr. Fredrik Aka ghostarn så han kan fixa den åt mig, hehe. Det blev ett väldigt långt inlägg med inga radupplägg eller fina bilder på mig, hehe egot i like to have with me all the time. Nej nu spårar jag och känner mig som en skitso..

Jag känner att ikväll är en emo natt då jag inte orkar stå emot dessa demoner som alltid kommer.. Bajs på dom och jag orkar inte ha ont.. Jag har gått upp 8 kg sen november, bra Sophia, väldigt bra! ....

Innan USA


Efter USA


can you see the differense that i can see? bajs på demonerna som sätts i min kropp och mitt huvud just nu.
BLÄÄ

Kommentarer
Postat av: L

seriöst marshan, HELT seriöst, jag ser INGEN skillnad :S seriöst, du är sååå smal och fin. förstör inte det! och jag säger inte detta för att jag är din vän och "måste" säga det. jag är asrädd över att folk inte talar sanning när de säger deras åsikter om min kropp så jag behandlar dig så som jag själv vill bli behandlad liksom.

du har ju sett vad som hände med mig och det är inte alls kul, jag AVSKYR det. vill du att det ska hända dig? ._. antar inte det och det ska det inte heller. <3

2009-05-13 @ 20:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0