Vemdalen.

HejHej Hallå!
Idag var det första dagen på jobbet och det gick bra, eller jag kollade på när dom andra arbetade så jag kunde lära mig, min alldeles första dag som försäljare börjar på måndag 17.21 !!
Dagen har varit helt okej då jag slutade skolan innan 10.00 och stannade kvar över lunchen och sedan bars det av till stan då jag, cilla och dannie åt på donken :) ..
Sedan drog jag till amelie en timme och sedan iväg till jobbet.
Imorgon ska jag, dannie och da big fat family dra iväg till Vemdalen! Det ska bli hur mysigt och hur kul som helst, hoppas jag ! Min moster fyller 50 så vi alla drar dit!
Snart kommer Dannie och ska sleepa här, så åker vi piss tidigt imorgon bitti.
Jag har ny mobil hehe (6) w880i .... och fråga mig inte när hur och varför jag fick tag på en ny mobil, men det gjorde jag allt!
hehe.
Jag ska köpa denna eller någon liknande jeansjacka då jag får pengar, puss på den

Nu ska jag fixa med musiken, PUSS

Kommentarer
Postat av: amelie

ajuste du måste sitta i ingåen till en dammatch antingen måndag eller onsdag tror jag.

Du får höra med anders kommer inte ihåg.

Någonting var det du skulle göra iaf, kommer inte ihåg exakt.

Du o Daneil o The Big Fat Famely får ha det bäst där uppe. Medans jag ska vara här hemma och ha PISSTRÅKIGT!!!



Pusspårej, läs min blogg btw :)

2009-03-18 @ 22:23:54
URL: http://amelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0