Tisdag och vita dalar

Hej!
Idag har jag inte gjort mycket, vaknade upp och hade stora förväntningar med pumps och vårjacka, så kollade jag ut... snöstorm. *suck* ! Dagen i skolan var inte så rolig, eller den va helt okej då tvåorna kom tillbaka och jag träffade den fina caroline! Jag hade saknat henne, vilken gullunge hon är! Vi hade bara matte så tänkte va smart och ta 13.00 bussen, men så smart som UL är så hade dom inte bytt nummer på bussjäveln så det stod 845 ist för 107 som det ska vara. Så jag såg den åka förbi mig utan att veta att det var min buss. Så jag satt där och väntade på att nästa buss skulle komma (14.35) men tillslut så tog jag 115 hem till Amelie och åt pannkakor som jag var så duktig med att inte bränna sönder!! haha nu är jag lite stolt, jag kanske ska bli kock?? ..

Vi drog och träna vid 6 och åkte efter träningen till herrmatchen och dom vann 76 - 72 ?? Jag har noll koll på vad det stod men något sånt. Nu har jag duschat och fräshat till mig ordentligt så nu ska jag hoppa i säng!
Här får ni en låt som härliga Cecilia tippsade!




PUSSIS

Kommentarer
Postat av: Carro

snygging, saknade dig med! och det lär jag förtsätta göra eftersom jag praktiserat halva tiden bara ;/ men vi får se till att ses nån helg :) och jag är gärna med nu till helgen, om jag fick det ;P puss <3

2009-03-11 @ 15:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0