Sura minen

Hallu.
Gårdagen var misslyckad, iaf kvällen. Nog om det.. Idag ska jag jobba igen men först måste jag gå klart i skolan... Media hela dagen, och vi håller på med en uppsatsliknande rapport om mediernas historia -.- .. den ska vara på 3 A4 och jag orkar verkligen inte.. Sitta vid datorn först 6 timmar och sedan sitta vid en dator 4 timmar till sen på jobbet.. menmen.. Innan jobbet måste jag hinna köpa mat och ciggariller, kolla på jeansjacka om jag orkar och sedan pallra mig iväg till jobbet vid 5.. I helgen är det slutspel och vi kommer ha 1 match på lördag och 2 på söndag. Om det skulle va så att vi kommer till final så spelar vi 3 matcher på söndag -.- ...

Jag orkar inte med skolan just nu.
bajs på allt.
hihi
over and out from sophia

Kommentarer
Postat av: amelie

KOMMENTERA FÖR FAN!



(OBS KOLLA DATUMET)

2009-03-26 @ 09:33:37
URL: http://amelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0