oh fuck

Hej.
idag fick jag ett paket i brevlådan. Såklart så öppnar pappa det och det visar sig vara mina drömmgrejer som jag nekar till att ha beställt och imorgon skickar mamma tillbaka dom :'/ .. Jag är depp nuuuu..
Jag kanske ska öppna, byta innehållet och sedan fuska mig fram !! Ikväll eller imorgon bitti is the day..
Vill inte äta, har ätit godis idag så jag nästan spytt på träningen så jag skippar nog yogurten som jag drömde om på stan idag, det finns inget bättre eller godare efter träning än att äta jordgubbs/smultron yogurt med müsli!!
Jag vill ha mitt paket!!!
Buhu :'(

Kommentarer
Postat av: amelie

nej, stackare :/

var de de du skulle ta på fredag som låg i paketet?

oh yogurt är bäst!

fast jag köpte en sån där liten macka i förpackning på coop efter träningen.

O nu har jag varit ute på en 30 mins promenad, gick från mig till station i stan :P

2009-03-03 @ 21:19:40
URL: http://amelius.blogg.se/
Postat av: livvi

vad låg i paketet? :|

2009-03-06 @ 13:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0