Myshelg

Hallådär!
I fredags hade jag ingen skola, nanana så jag drog hem till Amelie. Vi mös och taggade inför kvällens händelser, först träning sen iväg till bjk för ferre. Vi var duktiga och allt gick smort när vi åkte bussen till bjk med sköööönaste busschaffisen!! Vi skrek birabirabira med busschaffisen och sjöng lite the white stripes..
När vi väl kom dit, ungefär 40 pers från bussen kom vi till en fullproppad lokal. Nice folk och kvällen var lyckad, trodde jag..
Vi tog halv 2 bussen in till stan och gick till max. Dannie och Amelie drog hem och jag, cilla, abdi, ryssen och 3 andra drog hem till abdi. Efter en halvtimme drog de tre bangarna och efter en liten stund drog ryssen också. Det slutade med att jag abdi och cilla sov i abdis säng och jag sov inte en blund, tills jag då fick panik då det blev för varmt och la mig på golvet och sov en timme. Jag tog bussen 07.20 in till stan och åkte sedan hem till Amelie. Jag kom fram till Amelie halv 9 och somnade på direkten. Vid 12 vaknade vi och hon var förvånad över att få se mig där. Så idag har jag sovit ungefär 3 och en halv timme... jag är trött.
Nu är Amelie här och vi ska snart dra ner till stugan då vi får besök av David och hans kusin Andreas. Vi har massa gottigottgott så vi ska tjocka oss :D .
ps min t-p mår suuuuuper !!!
PUSS PÅ LIVET och jag är glad att jag har cecilia östman.


jag och amelie är bäst ihop, inte sant?
puss på dig
<3

Kommentarer
Postat av: amelie

vi är bäst struts :)

2009-03-15 @ 12:13:17
URL: http://amelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0