Kisses On That One

Hej.
Idag har jag haft det välomtyckta matteprovet. Det var skita svårt och skrev mest på 3 tal, det var som att jag hade prov i kinesiska eller något, förstod inte ett jävla skit.. Vi fick sluta direkt efter provet men jag stannade kvar i skolan, gjorde mig till skorsten och solade ansiktet i den mysiga vårsolen. Klockan 1 hade jag arbetsintervju och det gick super bra! Imorgon ska jag på utbildning på det nya jobbet och jag hoppas att det passar mig! Nu sitter jag och pratar med mongoamelie och hon dissade mig och åkte hem istället...

Ikväll blir det träning och sedan ska jag på herrmatch, min käre vän Emily ska cheerleda där så jag kommer dit och hejar på henne! Nu ska jag gå och käka något, så jag inte dör på träningen... som jag gör iaf.. Måste sluta röka -.-

PUSS

Kommentarer
Postat av: amelie

SLUTA RÖKA JÄVLA KORSTEN!!

lalalalala :D

du länkade mig , yey



MR BRIGHTSIDE :D

2009-03-17 @ 16:58:20
URL: http://amelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0