Happy Endings

Hallå.
Idag har vi haft curling på idrotten vilket inte var så intressant eller roligt.. och så hände en sak och nu är jag pissed... :( .
Nu har vi webbdesign och sedan efter skolan ska jag träna med fisen amelie :) .. Imorgon har vi matteprov som jag inte pluggat ett skit till, ig till mig redan nu..
På torsdag drar jag till Vemdalen vilket jag ser framemot! Jag kommer få härliga dagar med min älskade bästa kusin <3
Nu borde jag starta med min hemsida men jag orkar verkligen inte, orkar inte med något längre haha. Men det lär bero på att jag äter bara massa skit.. :)
JUSTE!!! Jag och amelie har slagit vad om den som äter godis måste betala 100 kr om man äter godis.. Fyfan vilket helvette jag kommer få :(
Aja
back to work
peace and kisses !
plus att jag älskar mina tjejer.


Kommentarer
Postat av: amelie

vadet gäller!

Hoppas du losar ;)

Sorry för de där med träningen.

Curlingen var skit kul hah ;D

2009-03-16 @ 20:26:04
URL: http://amelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0