Glader

Idag kämpar jag igenom skoldagen, iaf att hålla mig inomhus, det är DUNDERVÄDER! Nu laddar jag mobilen med bara massa sommarmusik, eller det blir nog efter html provet som jag ska ha snart :O , jag kommer döööö.
Jag är glader men ändå inte, höhöhohohahahihi. Okej jag överdriver men idag ska jag köpa vårjacka och sedan jobba..
Pusspusspuss på vädret och ännu mer puss på morgondagen då jag ska pussa på mina flickor!
Ja
jag har inte varit så här glad på ett tag men jag träffade ju livvi, nella och cilla igår, jag saknar nu julia!!!
pussis på det.


Kommentarer
Postat av: amelie

sv: inte kollat på PS i love you.

2009-03-27 @ 09:58:57
URL: http://amelius.blogg.se/
Postat av: andreas

headern var snygg.

2009-03-27 @ 13:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0