Back In Uppsala

Hejhallå!
Nu har vi kommit hem från Vemdalen. Vi hade skitbra väder men jag kunde tyvärr inte ta del av det fina eftersom jag var dum nog att åka snowboard första dagen.. Jag skulle spänna andra bindningen och så trampar jag igenom snön (åkte lite off road) så hela mitt knä vred sig en aning.. Sen dess (torsdag) har jag haft bajsont och så har foten krånglat en hel del. Så nu går jag som jag har fått något uppkört där bak och jag känner mig inte taggad för att gå en lång prommis på idrotten imorgon :( ...
Trevligt var det iaf och jag har ont på många många ställen, men det ska dom jag umgås med få höra imorgon (mohaha).
PUSS

Kommentarer
Postat av: amelie

vänta med att åka slalom, snowboard på ett tag du :)

Du ska få höra hur kul vi här hemma har haft också ;)

Ses imorgon struts, o du får ju din fina present imorgon, som vi kan öva med under promenixen haha!

2009-03-22 @ 23:04:32
URL: http://amelius.blogg.se/
Postat av: amelie

shiite va dålig uppdatering...

2009-03-23 @ 15:11:34
URL: http://amelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0