Painted by numbers

Tja!
Idag är det onsdag och det är strålande väder och jag sitter vid datorn inne?! .. Igår kväll jag jag sur ledsen besviken och glad ?!?! Jag har börjat få otroligt konstiga svackor alltså.. Så lägger jag mig i sängen och lyssnar på lugna favoriter som alla säger bara gör det sämre så somnar jag till musiken och sen så ringer Daniel och vi ligger och pratar om allt och ingenting. Ikväll kommer Cecilia Julia och Patrik hem, så ska det minsann mysas! Förutom att Patrik kommer hem sent på kvällen så kan inte komma och hälsa på skithuvudet som jag är lite små sur på just nu och hoppas han läser det här och får skuldkänslor! hehe..
Today ska jag nog vara med gulliga Daniel och vi lär ju försöka få i mig i vattnet då jag har blivit världens badkruka?! What's up with that?? ... Imorgon ska jag på födelsedagsfirande hos Amelie med mys lunch och trevliga människor sen så vet jag inte vad jag ska göra.. På fredag ska tjejerna komma över och vi ska göra what? Det vet jag inte men Fridis sa att vi skulle lösa det på något sätt.. hehe :p ..
Liviana är saknad, bajsen är i rumania.. kom hem din fina unge!
Nu sitter jag och lyssnar på go musik och ska snart ut i solen.. Det blir jobbigt för jag brände mig igår så får hoppas på att det gör susen idag och att det inte gör det värre, hehe. Lite brun har jag blivit iaf (a) ..
Jag har 8 sparade sms från flera olika personer och jag märkte nu av mig själv att jag kanske börjar bli frisk. Alltså helt och hållet. Jag har så många som jag tycker om och som jag hoppas dom tycker om mig tillbaka, men det verkar så iaf! :) ..
MGMT – Kids
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0